בקטע אחר

טל וסיוון מדברים על כתיבה

הרצאות ספיישל, פודקאסט, לייבים ועוד…

איך נכתוב ברגישות בזמן משבר כמו מלחמה?

6 טיפים לכתיבת דף נחיתה שיהיה מדויק לנו ולקהל שלנו

טל וסיוון מדברים על כתיבה - הלייב והפודקאסט

הכול התחיל בזה שהתחלנו להגיב אחד לשנייה על סרטונים מצחיקים באינסטגרם. אחרי זה, אני יזמתי (כן, כן) והזמנתי אותו לזום ידידותי. 

מפה לשם, גרמתי לו להתחיל בלייב, למרות שלא עשיתי לייב בחיים. הוא היה אחראי על הפן הטכני, אני הייתי אחראית על הפדיחות של 'לא שומעת, שומע אותי?' ושנינו על התוכן, כמובן.

אחרי הלייב הראשון שזרם (להפתעתנו) – אמרנו יאללה ממשיכים. עוד לייב ועוד לייב. ופתאום הגענו ל-10 פרקים ואמרנו יאללה סיימנו עונה 1. היינו חייבים הפסקה קטנה להתרעננות וחזרנו בגדול לעונה 2 שהמשיכה עד מאי 23. 

מפה לשם, התחלנו בדצמבר 23 את העונה ה-3 (כנגד כל הסיכויים והמלחמה). במקביל התחלנו להמיר הכול לפודקאסט "תכלסי" ומשעשע. כבר 9 פרקים! (כן לא חזרנו לזה מאז המלחמה, אבל מקווים שבקרוב נצליח, כי יש פרקים שהוקלטו ועוד לא נערכו).

הנה הלינקים לכל הפרקים בפודקאסט - להאזנה בכל הפלטפורמות

והנה הפרצוף של טל עם לינקים

והנה הפרצוף של סיוון עם לינקים

מה הקטע של הפודקאסט?

כל פרק בפודקאסט הוא 10 דק' (פלוס מינוס). לא מדובר בטעות, אלא זאת הייתה המטרה שלנו כשישבנו להגדיר איך התוכן שלנו ייראה.  כחלק מההגדרות שקבענו, היה לנו חשוב שהפרקים יהיו קצרים, יעילים ומצחיקים (עד כמה שאפשר). נשמח לשמוע הערות כדי שנמשיך להשתפר ולהיות מדויקים יותר. 

אפשר לכתוב לנו באינסטגרם אם יש נושא מסוים שבא לך שנדבר עליו. בכיף (:

ואפשר גם ללכת לקרוא את הדף של הלייבים והפודקאסט אצל טל

היי, שכחתי להציג את עצמי, נעים מאוד (:

אני סיוון לדרר, כותבת ועורכת תוכן כבר 13 שנים, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. התחלתי להתעסק בתוכן בטלוויזיה (ערוץ הופ, ערוץ 98, חינוכית) ועברתי לדיגיטל. כתבתי טקסט ל-Wolt, ישראכרט, מרכזי שחיה, חברות הפקה, מעצבות פנים, חנויות קמעונאות ועוד…
מה הכי מעניין?  – שאני גם וגם. אני גם ריאלית וגם הומנית. למדתי גם מנהל עסקים תואר שני וגם טלוויזיה תואר ראשון. לכן, אני מצליחה להכניס יצירתיות וגמישות מחשבתית לתוך תבניות ומסגרות. אני יודעת שאין תוכן טוב יש תוכן שמדויק בשבילך. אין משהו שחייבים לכתוב, יש משהו שמגיע מהלב. וזהו. הפסקתי לחפור.