בקטע אחר

סדנת מיקרו קופי - לחנויות אונליין

סדנה לבעלי ובעלות חנויות אונליין לשיפור תהליך המכירה! (3 משתתפים בכל פעם)

תאריכים קרובים: ביום חמישי, ה- 27.4 ב-10:30 וביום שלישי ה-16.5 ב- 10:30

מה זה מיקרו קופי ואיך זה יעזור לחנות שלך למכור יותר?​

מרגיש לך שחנות האונליין שלך לא מתקתקת כמו שדמיינת? לקוחות נתקעים ולא מסיימים את הרכישה? –  סימן שמשהו שם לא עובד! וכן, אפשר לשנות את זה די בקלות. איך? – בעזרת מיקרו קופי!

מיקרו קופי עוזר ללקוחות שלנו לקבל את החוויה הכי טובה במהלך השהייה בחנות האונליין. בעצם, מאפשר לנו ללוות אותם יד ביד בכל תהליך הרכישה. זה מתחיל בלהסביר מה קונים, מה זה כולל, אם יש מגבלות או מבצעים. זה ממשיך במהלך הרכישה עצמה, איך משלמים, איך נרשמים, פרטים לגבי המשלוח. ומסתיים במייל עם כל הפרטים, הודעה והנעה לפעולה עתידית. כמעט כמו שהיינו עושים פנים מול פנים בחנות הפיזית בשיחה פשוטה וקצרה. 

איך סדנת מיקרו קופי תשפיע על החנות שלך?​

בסדנת מיקרו קופי אני אעזור לך לשפר את המכירות בחנות על ידי שינויים קטנים ומשמעותיים שיעשו את העבודה. אתן דוגמאות, גם מתוך החנות שלך ממש.  נעבור יחד על התהליך שעוברים הלקוחות כשהם נכנסים לחנות שלך ונתחיל לשנות ולכתוב. 

המטרה שלנו היא לגרום למשתמשים ולמשתמשות להישאר בחנות ולסיים את הקנייה! שיותר יקנו, יותר יוסיפו עוד מוצר, יותר ירשמו עם הפרטים שלהם ויותר יחזרו לרכוש שוב. 

בסדנה נשנה את החשיבה שלנו על מיקרו קופי ונלמד לדייק את השפה לקהל היעד שלנו.  

למי זה מתאים?

אם יש לך חנות אונליין

אם יש לך חנות אונליין ואין לך זמן או כסף להשקיע בכותב/ת תוכן באופן אישי. המידע שאתן בסדנה, יעזור לך לשדרג את התוכן בחנות בעצמך בכמה פעולות פשוטות.

אם יש לך זמן לכתוב

הסדנה תיתן לך מלא טיפים ותכוון אותך איפה צריך לתקן ולעדכן את התוכן בחנות שלך. ולכן, אחרי הסדנה, צריך להיות לך זמן בשביל לכתוב ולתקן.

אם בא לך שהחנות תמכור יותר

אם מלא אנשים נכנסים לחנות אבל לא מסיימים את הרכישה, הסדנה הזאת בול בשבילך. בסדנה נבין מה לשפר בדרך כדי לגרום ללקוחות שלך להסתדר, להירגע ולרצות לקנות.

אם אכפת לך מהמשתמשים

קהל היעד שלנו יכול להזדהות, ולהקשיב לנו גם אונליין. לכן, ככל שיהיה לנו אכפת מהם, נרגיע אותם במילים ונספק להם תשובות - הם ירגישו שאנחנו מבינים אותם - והמכירות יגדלו בהתאם.

אפשר לראות את האפקט במיקרו קופי בחנות מהר מאוד על המשתמשים. הנה 2 דוגמאות

1. חנות ששיניתי לה את 'הקטגוריות' בתפריט העליון באתר, גילתה מהר שפתאום הלקוחות מצאו את המוצרים בקלות והפסיקו להתקשר. 

2. בחנות שבה עדכנתי את תהליך הרישום ואת המיילים שנשלחים תוך כדי, יותר לקוחות סיימו את הרכישה בעצמם.

על מה נדבר בסדנה?

(אני אוהבת לתת הרבה דוגמאות – אז יהיה מעניין)

מה נספיק לשפר בחנות שלך בשעתיים?

נלמד איך לעשות שינויים בטקסטים של החנות שיגרמו ללקוחות להתקדם ברכישה

נמצא את המיקרו קופי באתר שלך

זאת סדנה שהולכת לדבר בקצרה על כל הטקסטים (מיקרו-קופי) שקיימים בתהליך המכירה בחנות. החל מתהליך הרישום, דרך סל הקניות, מילוי טפסים, כפתורים, הנעה לפעולה, מיילים אחרי קנייה, הודעות ועוד. אתן דוגמאות והסברים כללים וגם דוגמאות מיקרו קופי מתוך החנות שלך!

חשוב לזכור, שבעזרת שינויים קטנים ותשומת לב ללקוחות שלך - יהיה אפשר לשדרג לך את החנות.

נכנס לראש של הלקוחות שלך

יש הרבה דברים קטנים בדרך שיכולים למנוע מלקוחות לסיים את הקנייה. טופס שלא ברור מה למלא, יותר מדי דרישות מהלקוחות שלנו, שאלות שנשארות ללא תשובה, וכל פחד שמונע מהם להמשיך את הפעולה.

הרכישה בחנות אונליין צריכה להרגיש כמו שיחה עם בני אדם אמיתיים שאפשר להתייעץ איתם. שהלקוחות שלנו יוכלו להבין את כל הפרטים הקטנים. בעצם, להרגיש בנוח, לקנות ולשכוח.

נדבר בוואטסאפ גם אחרי הסדנה

אני מתמחה במיקרו קופי וכתבתי להרבה חנויות. אני פה בשביל לעזור לך לשפר את הטקסטים בחנות שלך.

בסדנה, ממש נכתוב ונשנה טקסטים שיוכלו כבר לעשות שינוי. כך, הדברים יהיו יותר ספציפיים ולא באוויר.

מעבר לזה, תהיה לנו גם קבוצת וואטסאפ פעילה לחודש הקרוב לשאלות וצילומי מסך של דברים שיתגלו בהמשך הדרך.

אז – עם מה נצא מהסדנה?

( הכי טוב לסכם כדי שהכול יהיה ברור )

האם סדנה אחת באמת תעזור לי לשפר את תהליך המכירה?

אולי זה נשמע קצת טוב מדי, אבל מה שהכי חשוב בעיניי זה להכניס לך מודעות! לתת לך כלים וטיפים ולגרום לך להתחיל לעשות שינוי בחנות שלך. חנות של מוצרים (אבל גם שירותים) זה הרבה עבודה, אני יודעת. יש מלא מה לכתוב במלא מקומות שונים. תיאורי מוצר, סל קניות, מיילים, הודעות. אחרי שמבינים את הפואנטה, אפשר לעשות שינוי אמיתי. והכי כיף – שתוך לא הרבה זמן, יהיה אפשר להרגיש את השינוי בחווית המשתמשים באתר שלך. יותר יקנו, יותר יוסיפו עוד מוצר ויותר יסיימו את הרכישה.  

אז כמה עולה?

250
במקום 250 ש"ח (סדנה אינטימית)

שאלות ומחשבות שיש לך כרגע

(אני מקווה שאצליח לענות על הכול, מקסימום נדבר)

אם גם ככה עכשיו כל עדכון מחיר או מוצר חדש שנכנס לחנות, זה באחריות שלך – אז כן! כלומר, אם אין לך כותב/ת תוכן ואיך לך מישהו שמעדכן לך בחנות. הכול עליך, מה שנקרא – אז זה בול בשבילך. אני אתן לך את כל הכלים שיעזרו לך לדייק את תהליך המכירה בחנות שלך. 

אז אולי לא. אם יש לך כותב או כותבת תוכן שמעדכנים לך הכול באתר, אולי לך זה לא יתאים אבל להם כן. יכול להיות שכדי לדייק את התוכן, המסרים, הכפתורים והטפסים באתר שלכם, שווה לשלוח את כותבי התוכן שלכם לסדנה. 

שעה וחצי, שעתיים. חשוב לי שנספיק לעבור על דוגמאות משלושת החנויות של משתתפי הסדנה. זה משהו מאוד מוחשי שיעזור לכולם להבין ולחדד את חשיבות המיקרו קופי בחנויות האונליין שלהם. 

אני פה בקבוצת וואטסאפ איתכם למשך חודש. בדיוק במטרה לתת לכם זמן להציץ באתר, לגלות עוד משהו, לשאול עוד שאלה. לצלם לי צילום מסך ולהתייעץ. 

יש לי מושג בוורדפרס, אני עובדת על האתר שלי בעצמי. אבל וזה אבל מאוד חשוב – כדאי מאוד שיהיה לכם (ובטוח יש לכם) מישהו/י שאחראי/ת לתפעול הטכני של החנות שלכם. שיגידו לכם איפה משהו נמצא, שיחליפו את הטקסט בכפתור למה שתגידו (במידה וזה משהו שמסובך לכם). וכן, יש לי בוני ובונות אתרים שאני יכולה להמליץ לכם עליהם (:

אפשר לכתוב לי ונתכתב על זה, במידת הצורך גם נתאם שיחה. 

אני פה בוואטסאפ יכולה לענות על עוד שאלות שאולי יעלו לך. 

היי, נעים מאוד (:

אני סיוון לדרר, כותבת ועורכת תוכן כבר 13 שנים, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. התחלתי להתעסק בתוכן בטלוויזיה (ערוץ הופ, ערוץ 98, חינוכית) ועברתי לדיגיטל. כתבתי טקסט ל-Wolt, ישראכרט, מרכזי שחיה, חברות הפקה, מעצבות פנים, חנויות קמעונאות ועוד… אפשר ללחוץ על הכפתור ולקרוא עליי עוד (: